Veelgestelde vragen
Op last van de brandweer mogen kinderwagens en buggy’s niet mee in de grote tent. Je kan deze achterlaten op de daarvoor aangewezen plek in de foyer. Denk eraan geen waardevolle spullen achter te laten in de kinderwagen of buggy.
Rolstoelen kunnen alleen in het rolstoelvak in de loge worden geplaatst, niet op de tribune. Er kan 1 begeleider naast de rolstoel plaatsnemen. Reserveringen op basis van beschikbaarheid uitsluitend telefonisch via 0900-1330.
De e-mail bevestiging die je hebt ontvangen na het bestellen van de tickets bevat een link. Deze link kan gebruikt worden om de bestelde tickets opnieuw op te vragen en uit te printen.
Ja, graag zelfs. Zowel aan de kassa als in de foyertent kan je pinnen.
De kaartverkoop verloopt via de ticketservice van Eventim. Voor vragen omtrent reeds gekochte entreebewijzen kan je uitsluitend terecht bij de ticketservice via telefoonnummer 0900-1330.
Ja, neem hiervoor contact op met de ticketservice van Eventim via telefoonnummer 0900-1330.
Het tentencomplex is altijd comfortabel verwarmd, extra warm aankleden is niet nodig.
Je kunt onze persafdeling vragen om een accreditatie via info@nederlandsekerstcircussen.nl
De voorstelling duurt ruim twee uur met halverwege een pauze.
Ca. 30 minuten voor aanvang van de show kan je je zitplaatsen innemen. Wil je met een grote groep bij elkaar zitten? Ga dan op tijd naar binnen!
Ons circus is rolstoeltoegankelijk. Echter hebben wij maar een beperkt aantal plaatsen beschikbaar i.v.m. de veiligheid. Wij adviseren een ieder die één of enkele rolstoelplaatsen wil reserveren om dit rechtstreeks te doen via telefoonnummer 0900-1330 en niet via de diverse actiekanalen. Alleen rechtstreeks via 0900-1330 ben je verzekerd van beschikbaarheid.
Let op! Rolstoelplaatsen reserveren na het aankopen van je tickets brengt extra kosten met zich mee.
Ja, neem hiervoor contact op met de ticketservice van Eventim via 0900-1330
Ja dat kan. De kassa is iedere speeldag geopend vanaf een uur voor aanvang van iedere voorstelling en een half uur na aanvang van de voorstelling.
Er is wel een beperkte beschikbaarheid van tickets aan de kassa. Wij adviseren je om je kaarten vooraf te reserveren, zodat je zeker bent van je entreebewijs voor de show op de door jou gewenste datum en tijd.
Je kan de kaarten online aanschaffen via de ticketpagina op onze website.
Ja, neem hiervoor contact op met de ticketservice van Eventim via telefoonnummer 0900-1330.
De parkeerruimte in en rond het circus is vrij schaars. Kom daarom bij voorkeur met het openbaar vervoer. Indien je toch met de auto komt, kom dan ruim op tijd
Onze shows moeten op tijd van start, wij kunnen niet op laatkomers wachten. Kom daarom op tijd want u moet vanaf sommige parkeerterreinen een stukje lopen.
Nee. Circus is een openbare gelegenheid en is een evenement met kinderen. We houden het gehele terrein zoveel mogelijk rookvrij.
Fotograferen mag mits je geen gebruik maakt van de flits, i.v.m. de veiligheid van onze artiesten. Gezien de AVG-wetgeving verzoeken we je ‘voorzichtig’ te zijn met het (onbewust) filmen van derden. En vergeet uw foto's en filmpjes niet te delen op Facebook, Instagram en TikTok.
Een uur (60 minuten) voor aanvang van de voorstelling is de foyertent reeds geopend voor het publiek. Je kunt een half uur (30 minuten) voor aanvang van de voorstelling je plaats innemen in de grote circustent. Kom op tijd, zeker wanneer je met een groep graag bij elkaar wil zitten.